Zoekmachine optimalisatie

Lange termijn

Organische online vindbaarheid

Wil je meer bezoekers naar jouw website genereren via zoekmachines, zonder te adverteren? Dan moet je aan de slag met zoekmachine optimalisatie (SEO). Het doel is zo hoog mogelijk te komen in de onbetaalde zoekresultaten van b.v. Google. In de praktijk leidt een goede vindbaarheid op de mid/lange termijn tot méér verkeer, méér autoriteit en méér conversies.

In de wereld van SEO is er niet één winnende tactiek die je op korte termijn naar positie 1 in Google zal krijgen. Om een succesvolle SEO-strategie te handhaven moeten allerlei factoren met elkaar samenwerken. Deze factoren noemen wij de drie pijlers van SEO.

3 Pijlers van SEO

Technische SEO

Technische optimalisatie zorgt ervoor dat je website op alle technische eisen voldoet aan de richtlijnen van Google. 

Technische SEO

Hierbij kun je denken aan een schone broncode, beveiligde verbindingen, snelle laadtijden en cross browser en device compatibiliteit.

Optimale site structuur

Een optimale site structuur is een belangrijk onderdeel van website optimalisatie.

Optimale site structuur

Het overgrote deel van websites heeft geen optimale site structuur en dit biedt dan ook kansen om je te onderscheiden van de concurrentie.

Professionele en unieke content

Een vereiste om in de organische resultaten van Google gevonden te worden.

Professionele en unieke content

Met goede en relevantie content kan je rekenen op een optimale waardering en zorg je ervoor dat Google jouw site als expert binnen het vakgebied gaat zien.

Stappenplan

Groei met zoekmachine optimalisatie

Wij geloven dat we alleen voor groei kunnen zorgen als wij een organisatie en business echt snappen. Daarom starten wij een samenwerking met onderstaand stappenplan.

Stap 1: Intake & plan van aanpak

We starten altijd met een SEO Audit, bestaande uit onder meer een nulmeting o.b.v. de 3 SEO pijlers. Dit vormt later ook de basis van je content plan. We analyseren de prestaties van je website en stellen een zeer volledig adviesrapport op.

Stap 2: Inrichting SEO aanpak

We starten met het inrichten van de tooling. Wij zorgen er voor dat alle belangrijke acties optimaal worden doorgemeten. Zo weten we precies welke pagina’s goed presteren en welke niet.

Stap 3: Uitvoering en zoekmachineoptimalisatie

De fase is een constante cyclus van optimalisatie van techniek, autoriteit en content . We analyseren, optimaliseren en houden jou (realtime) op de hoogte met dashboards.

Tarieven

Ga direct van start met jouw online marketing en kies een vorm van samenwerken dit bij jou past. 

Online Groeiscan

Voor alle bedrijven
Gratis
0- meting
Statistieken & inzichten

Samen Groeien

Doorlopende online expertise
150
/ per maand
Jouw eigen online expert
Strategisch & uitvoerend
Vanaf 2 uur per maand

Online Project

Losse uren
90
/ per uur
Jouw tijdelijke online expert
Strategisch & uitvoerend