Zoekmachine optimalisatie
Lange termijn
Organische online vindbaarheid
Wil je meer bezoekers naar jouw website genereren via zoekmachines, zonder te adverteren? Dan moet je aan de slag met zoekmachine optimalisatie (SEO). Het doel is zo hoog mogelijk te komen in de onbetaalde zoekresultaten van b.v. Google. In de praktijk leidt een goede vindbaarheid op de mid/lange termijn tot méér verkeer, méér autoriteit en méér conversies.
In de wereld van SEO is er niet één winnende tactiek die je op korte termijn naar positie 1 in Google zal krijgen. Om een succesvolle SEO-strategie te handhaven moeten allerlei factoren met elkaar samenwerken. Deze factoren noemen wij de drie pijlers van SEO.

3 Pijlers van SEO
Stappenplan
Groei met zoekmachine optimalisatie
Wij geloven dat we alleen voor groei kunnen zorgen als wij een organisatie en business echt snappen. Daarom starten wij een samenwerking met onderstaand stappenplan.

Stap 1: Intake & plan van aanpak
We starten altijd met een SEO Audit, bestaande uit onder meer een nulmeting o.b.v. de 3 SEO pijlers. Dit vormt later ook de basis van je content plan. We analyseren de prestaties van je website en stellen een zeer volledig adviesrapport op.
Stap 2: Inrichting SEO aanpak
We starten met het inrichten van de tooling. Wij zorgen er voor dat alle belangrijke acties optimaal worden doorgemeten. Zo weten we precies welke pagina’s goed presteren en welke niet.


Stap 3: Uitvoering en zoekmachineoptimalisatie
De fase is een constante cyclus van optimalisatie van techniek, autoriteit en content . We analyseren, optimaliseren en houden jou (realtime) op de hoogte met dashboards.
Tarieven
Ga direct van start met jouw online marketing en kies een vorm van samenwerken dit bij jou past.